دل کوچولوی دیوانه...

حاج خانم عزیز و دوست داشتنی هرروز یا گاه به گاه توی وایبر یک خط یا حتی فقط یک شکلک می نویسد. گویا اصلا به دست "او" نمی رسد. می گویند اصلا دسترسی به اینترنت ندارد. چه اهمیتی دارد که "او" می خواند یا نه؟ اصلا چه فرق می کند که به دست "او" می رسد یا نه؟ حاج خانم ولی آرام می شود. دل حاج خانم آرام می گیرد. این کافی نیست؟ فکر کنم هست!


پس: دل کوچولو، دل دیوونه... دل کوچولوی دیوانه پشمک بانو آرام بگیرد کافیست. زجر کُش نکنیم خودمان را! فقط یک بار زندگی می کنیم. اصلا به درک که اشتباه کنیم! اشتباه نکرده حداقل دو سوم عمرم گذشت! تازه اصلا آمدیم امشب که خوابیدم دیگر بیدار نشدم! به درک که اشتباه کنم! می نویسم هر وقت به سرم زد هر وقت دلم خواست، بی بهانه یا کم بهانه! اصلا تابلو! تو می خواهی بخوان یا نه! می خواهی ذوقمرگ شو یا نه! می خواهی قندی شو یا نه! می خواهی بی تفاوت باش یا نه! شاید دل کوچولوی دیوانه پشمک کوچولو آرام شد! من باید حواسم به دل دیوانه پشمک کوچولو باشد! تو در چه حالی به من چه؟ دل تو هم یک من ِ بیرونی دارد که خودش حواسش باشد! من را سنَنَ؟ البته اگر این وسط تو هم خوشحال شدی...... شاید به من هم خاصیتی رسید یا نرسید! چه می دانم؟ گنجشک اگر از باغچه من سیر شود صدای جیک جیکش من را خوشحال می کند، کار بدیهایش خاک باغچه را تقویت می کند.یک باز خورد را در دم می شنوم یکی را در درا زمدت حتی بی که بفهمم ...

تو هم خوشحال بشوی یا نه، صدای جیک جیکت را گهگاه بشنوم یا نه، در دراز مدت باغچه ام را پر گل کنی یا نه، ...چه باک؟ چه فرقی می کند؟ دل دیوانه پشمک کوچولو که آرام می گیرد...

این بار ۱۳ رجب...

یه متنی می خوندم که ساده از کنار نشانه ها نگذر۰۰۰۰

امسال تولدم با ۱۳ رجب همزمان شده۰۰۰ ۱۳ رجب برام مفهوم عجیبی داره۰ دروغ چرا من همیشه به حضرت زهرا ارادت داشتم۰۰۰ ولی از اون طرف از حضرت علی حساب میبردم۰۰۰

تا حالا دوبار ۱۳ رجب تو زندگیم توفان به پا کرده. البته خصلت اغلب طوفانها اینه که آخرش می فهمی به صلاحت بوده،  ولی خوب...

این بار اما ۱۳ رجب تولدم بود...

یا علی آیا این یک نشانه است؟ آشتی...

یا زهرا قراری بود و هست!