آدم

امروز یهو دیدم از این آهنگ خیلی خوشم میاد... کاش زود ساعت ۲ میشد!!
 
پروردگار مست ،پروردگار مست که مست از شراب شد
کار از همان دقیقه اول خراب شد
آدم بیافرید که آدم بماند در این جهان
آدم نشد که مایه رنج و عذاب شد
صد نقشه ها کشید که با عشق سر کند
اما تمام نقشه های قشنگش خراب شد
بر وی خِرَد داد که داند جهان را که آفرید
اول بلای خودش گشت خِرَد
سوال کرد خدا را که آفرید ؟
تا این سوال و هزاران سوال بی جواب شد.*

*آهنگ پروردگار مست از همای مستان  :
http://www.iransong.com/song/61537.htm

برای ثبت در تاریخ 9، آخ جون-2

همین جوری حالا فعلا! 

برای ثبت در تاریخ 8، آخ جون-1

آورده خبر راوی، کو ساغر و کو ساقی / دوری به سر اومد، از او خبر اومد.

چشم و دل من روشن، شد کلبه دل گلشن / وا کن در ایوون، کو گل واسه گلدون

دیدی سر ذوق اومد، با شادی و شوق اومد/  زاری نکن ای دل، شیون نکن ای دل...*


نمیشه گفت خیلی هم سر ذوقه، ولی خوب دوست دارم با خوشحالی خدا رو شکر کنم. 

بایت همین یه ذره ذوق هم آخ جون!


:O) clown:O) clown:O) clowno|\~ sing:O) clown:O) clown:O) clown

=D> applauseo|^_^|o music

دیگه اینکه.... بعدا میگم! 


-----

* خدا رحمت کنه بانو هایده رو و تمام رفتگان پشمک بانو رو. (و نیز همه رفتگان شما رو!) 

http://www.iransong.com/song/4494.htm

صبحی که ظهر نمی شود!

امروز هوا چنان ابریست که هوا تاریکه! انگار ساعت پنج صبح باشه! همینه من هیچ تکونی نمی خورم دیگه! 


با کودک درون دوستم بهرحال و اصلا هم بهش غر نمی زنم. بذار خوش باشه دوباره که به دنیا نمیاد که! 


دلم یه ذره آرامش می خواد. این روزها چیزهای خوب توش زیاده ولی این سگ دو و هِی عقب بودن رو دوست ندارم. شاید هم من دارم زیادی حرص می زنم. شاید هم زندگی همینه دیگه! 


بذار خوش باشه بچه دوباره که به دنیا نمیاد که!