در توصیف لحظه ابدی اکنون.

دارم هِی جدول و شکل و تعریف و فرمول بالا پایین می کنم. دارم سعی می کنم با دقت و خوب انجامش بدم. خوشحالم غر هم نمی زنم بالاخره دارم تِز می نویسم یادمون نرفته وقتی امتحان سنتز می دادم چه خبر بود. حالا دیگه انشالله آخر راهه. حالا این شکل و فرمولها بی نهایت به نظر می رسن که خوب برسن! خوشحالم غر هم نمی زنم. 


اما تو پس زمینه، عجالتا این دیالوگ رازهای پنهان رو داشته باشید (secrets of Eden)

به قول همسایه بغلی مانوس واقعا زیبا بازی می کنه.


قسمت 182، مکالمه ملیتا و مانوس:

ملیتا: اِوا عاشقته و اینو به همه ثابت کرد. فقط یه سوال ازت دارم.

مانوس: باشه بپرس.

ملیتا: تو عاشقش هستی یا نه؟ یاد گرفتی چطوری عاشق میشن؟ یا داری به اونم مروارید و وعده وعید الکی میدی؟


و نگاه زیبای مانوس. مانوس واقعا زیبا بازی می کنه.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد