تعطیلی آن است که دل بگوید، نه آن که تقویم بگوید!

تعطیلی آن است که دل بگوید، نه آن که تقویم بگوید!


دلم یک روز تعطیلی واقعی می خواد. یه روز تعطیلی به این معنی که دلواپس فردا نباشم. کله ام به مفهوم واقعی خالی باشه. و کودک درون هر غلط به جا یا بی جایی که دلش خواست بکنه. بماند که این روزها جسما هم چنان لت و پارم که بیچاره کودک درون اصلا فراموش شده. این قدر مخصوصا توی ساق های پا احساس ضعف می کنم که .... حضرت عزراییل رودربایستی نکن اینقدر! «کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست!»* فقط هر لطفی می خوای بکنی زودتر شر رو بکن. جناب شیطان، بار اولی نیست که اذیت می کنی اما ... خوشحالی که این بار تو داری پیروز میشی، نه؟



*: حافظ
نظرات 1 + ارسال نظر
سانی پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 04:11 ق.ظ

ای وای! چه حرفهای بدی.

برای شما ورزش تجویز می کنم و مسافرت

یه مدتی هفته ای چند روز یه 20 دقیقه ای پیاده می رفتم ولی بعد از این ورک شاپ آخری که بیشتر از 4 ساعت روپا بودیم پاک کله پا شدم!

مسافرت هم ... خیلی که دلم می خواد یه سر برم خونه حالا تا خدا چی بخواد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد