زندگی سلام!

سال 2014 با همه نحصی هاش، سختی هاش، شادی هاش، خوبیهاش، دردسرهاش داره تمام میشه. و من خوشحالم! نمی دونم سال بعدی چطوری خواهد بود ولی با تمام وجود امیدوارم بهتر از روزهایی که گذشت باشه! امیدوارم لابلای چیزهایی که قراره عوض بشه، درون من هم آروم بگیره و از نحصی های 2014 نجات پیدا کنم. زندگی پر از پستی و بلندیه. پر از خوبی و بدی، سختی و شادی. ظاهر امر اینه که 2014 هیچ سختی خاصی نداشت. نه عزیزی رو از دست دادم، نه درد یا سختی  خاصی اومد. اما نحصی عجیبی که تو این سال کشیدم چنان نکبت بود که با تمام وجود از به آخر رسیدنش خوشحالم. 2014 به نظرم کثیف بود! آره کثیف توصیف خوبیه! کاملا بیانگر انزجار من از نکبت 2014 هست.


به خاطر تمام شدنش خوشحالم. برای 2015 هزار بار خوبی و شادی و تندرستی آرزو می کنم. حالا که این همه مدت استراحت کردم امیدوارم که مثل یه ادم تازه و نو به زندگی سلام کنم. سلام زندگی! خوبی؟ من هم خوبم به قول لوک کارمند دانشگاه سابقمون باید خوب باشم! 


اینم جهت خالی نبودن عریضه : https://www.youtube.com/watch?v=ZU7pkoNCLL4

ببین زمونه جان یادت نره باهامون راه بیای ها! سپاس!


نظرات 1 + ارسال نظر
آ . د . م چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 06:39 ق.ظ http://1adam.blogsky.com/

سلام - شادباشید...
غالبا روزها و سال ها رو ما برای خودمون خوب یا بد میکنیم
( شاید بالغ بر 90 درصدش رو )

شاید. همه چی ممکنه.
زندگی رو هرجوری میشه نگاه کرد. البته زندگی الزاما اونجوری نیست که نگاهش می کنیم. زندگی اونجوری هست که هست.
هر آدمی هم همونی هست که هست، نه اونی که ما یه کسی یا هرکسی رو می بینیم.
شما هم شادتر باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد