کاش باور کنم!!!

خدا منو ببخشه! به قول دبیر دینی اونوقتها "بینی و بین الله"  (بین خودم و خدا) صد تا فکر بد از ذهنم گذشت!

شیطونه میگه برم بی دلیل بگم معذرت میخوام اما دلیلش رو نپرسین!

تو گزارش ماهانه دیدم patent که چند هفته پیش جلسه بررسیش بود تایید شده. ولی من هیچ ایمیلی نگرفته بودم. صد تا فکر از ذهنم گذشت که حتما اسم من تو لیست نبوده! دیروز از آقای رییس پرسیدم خبرداری چی توش نوشتن؟ گفت خوب هر چی بهشون داده بودیم! لبخندش حتی برام عجیب بود.انگار داره به ریشم می خنده!

از سر شب سرم درد میکرد. هزار جور فکر کردم.شبی یه هو به ذهنم رسید ایمیلها رو با کدش چک کنم. واویلا 4 ماه پیش که اولین بار فرستاده بودیم یه برگه داده بودن که بایداسم و آدرس می نوشتیم و امضا میکردیم و می فرستادیم براشون! چطور ندیده بودم که باید اینو امضا میکردم می فرستادم؟ حواسم کجا بوده؟ یعنی همین بهانه شد که حذفم کنند؟ خودشون که یه هو همچین غلطی نمی کنن حتما رییس بهشون گفته! منم که امضا نکرده بودم پس راحت حذف شدم! واای! خوبه ایمیل بزنم به خانمه و بگم میشه حالا بفرستم؟ اقلا بهم میگه اصلا اسمم تو لیست بود یا نه! حالا نمی فرستم باشه فردا اول وقت. چکنویسش رو آماده می کنم فقط ولی.... خوبه ضبح اول وقت می فرستمش.

اِه راستی این چیه؟ جدیده... Wow! سه هفته پیش ازم آدرس خواستن. کد بالای ایمیل همینه! من فکر کرده بودم مربوط به یک کار دیگه است که با دانشجوهها انجام میدادیم.... پس اسمم بوده تو لیست! پس چیزی عوض نشده تو این مدت....

چرا اینقدر نسبت بهش بد بینم؟ چرا این همه بی اعتمادم؟ وااای اقعا چرا اینقدر درباره اش بد فکر می کنم؟ خدا کمکم کن مثبت فکر کنم! 

بیا قول بدیم مثبت تر باشیم.... خدا منو ببخشه ولی...راستی برم بگم حلال کن؟ اگر توضیح خواست چی بگم؟؟؟ خدایا عجالتا منو ببخش ... کمکم کن که بنده هات رو بیشتر باور کنم و لعنت کنم این همه حس منفی رو....آمین!!

کاش الکی منو یاد دوکانگی و تجربه شیرین سرکاری نمینداخت.کاش من آدم بشم!کاش بیشتر اعتماد داشته باشم!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد